قبل از خواب چکار کنیم؟
 
نگین انگشتر (روستای گرمه)
ادبی

حضرت فاطمه (س) فرمودند :

در وقتی که بستر خواب را گسترده بودم ، رسول خدا (ص) بر من وارد شد و فرمود :

ای فاطمه ، نخواب مگر آنکه چهار کار را انجام دهی: قرآن را ختم کنی ، پیامبران را شفیعت گردانی ، مؤمنین را از خود راضی گردانی و حج و عمره ای را بجا آوری.

گفتم : یا رسول الله، به چهار چیز مرا امر فرمودی در حالیکه بر آنها قادر نیستم.

آن حضرت تبسمی کرد و فرمود : چون قل هو الله را سه بار بخوانی مثل اینست که قرآن را ختم کرده ای. و چون بر من و پیامبران پیش از من صلوات بفرستی ، شفاعت کنندگان تو در قیامت خواهیم بود و چون برای مؤمنین استغفار کنی ، آنان همه از تو راضی خواهند شد و چون بگویی : سبحان الله و الحمدالله و لا اله الا الله و الله اکبر ، حج و عمره ای را انجام داده ای .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبر،عـکس و مطلب از گرمه و دل نوشته و آدرس sooreno.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان